poniedziałek, 30 września 2013

Rozdział 23: Dobre wieści czy...?

Harrys Pov
Wstałem o 8.00 i zacząłem się szykować. Emma nadal spała. Poprawiłem fryzurę i użyłem moich lubionych perfum.
„Wrócę niedługo” pocałowałem ją w czoło „Kocham cię”.
„Ja ciebie też”.

„A więc chłopcy...” Simon stanął naprzeciwko srebrnego stołu. W moim brzuchu się zakręciło. Czułem, że to coś złego.
„Przegraliście X-Factor” pokazał nam zdjęcie kolesia, który wygrał. „Ale nadal macie kontrakt na 5 lat i... zdecydowaliśmy rozpocząć trasę w przyszłym roku.”
Wyskoczyłem z mojego siedzenia i przytuliłem chłopców. Wszyscy oszaleliśmy.
„Ale jeszcze się tak nie ekscytujcie. Musicie najpierw nagrać album.”



Emmas Pov
„George Tomlinson?” Eleanor czytała i skreślała imiona wypisane w jej notatniku. Starała się wybrać imię dla chłopczyka.
Wzruszyłam ramionami „Nie brzmi za dobrze”.
Przygryzła końcówkę długopisu „A co powiesz na... Alfie Tomlinson?”
„Oooo... Jakie słodkie. I bardzo fajnie brzmi.”
„Tak? Alfie Tomlinson. Mój mały Alfie.” wzruszyła się i wytarła małą łezkę. Przytuliłam ją.
„Wszystko w porządku El. Masz tutaj małego, czarującego księcia.” pogłaskałam jej mały brzuszek.
Eleanor uśmiechnęła się. „Ale ten mały, czarujący książę nie ma nic do ubrania!”
„Więc chodźmy na zakupy!” złapałam ją za rękę i udałyśmy się do najbliższego centrum handlowego.
Gdy wróciłyśmy z zakupów do domu El, miałyśmy pełno toreb z ciuszkami. Zostawiłyśmy je i udałyśmy się do mojego domu.
Chłopcy byli w salonie, pili piwo i rozmawiali.
„Cześć kochanie” Harry podszedł do mnie i mnie pocałował.
„Co słychać?”
„W przyszłym roku mamy trasę koncertową!”
Byłam zszokowana. Trasę?!
„Harry, to wspaniale!” rzuciłam się na jego szyję i wyszeptałam mu do ucha „Jestem z ciebie dumna.”
Zaczęliśmy nasz „mały moment” dopóki nie usłyszeliśmy Nialla: „Papużki nierozłączki, jak długo wy tak możecie?”
Chłopcy zaczęli się śmiać a Harry spojrzał w moje oczy.
Nagle wszyscy zwrócili swoje głowy ku telewozorowi.
Dwie dziewczyny chłopców z One Direction postanowiły udać się na zakupy ubrań... ale nie dla nich! Emma Payne, urocza modelka, jest w ciąży z Harrym Stylesem!
Otworzyłam usta CO. TO. KU*WA. MA. BYĆ?
Wszyscy się na mnie spojrzeli.
„Emma, czy ty...” Harry zaczął.
„Nie! Nie jestem w ciąży! Poszłam na zakupy z Eleanor, by kupić ubranka dla dzidziusia. To jakieś nieporozumienie!”
„Jak im to teraz wytłumaczyć?” Eleanor wstała „Przepraszam Emma, ja nie...”
„Spokojnie Eleanor, to nie twoja wina. Muszę to teraz wyjaśnić.”
Wyszłam z pokoju i chwyciłam za telefon. Nie byłam w dobrym nastroju. Czy naprawdę wyglądałam aż tak grubo? Ostatnio gdy się ważyłam, ważyłam 52 kg....
@EmmaPayne: Uwaga ludzie! Ja NIE jestem w ciąży. Nie wierzcie w głupie plotki. ;)
Poszłam do sypialni i położyłam się na łóżku obok Harrego. On mnie objął.
„Wszystko ok?”
„Ta” z niechęcią się uśmiechnęłam. Harry pocałował mnie w policzek.
„Nagraj ze mną filmik na Vine.” wyszeptał mi do ucha.
Spojrzałam na niego zdziwiona. „Co? Dlaczego?” zachichotałam.
„Bo tak”.
Harry wskazał na śpiących chłopców, Eleanor i Louisa. Poszłam do lodówki po bitą śmietanę. Dorobiłam Niallowi wąsy. Harry zrobił to samo Louisowi i Liamowi, natomiast Zayn miał bitą śmietanę na włosach. Harry nagrał wszystkich i wrzuciliśmy to na Vine. Po 3 minutach mieliśmy już ponad 2,000 lajków!
Potem przytuliłam się do Harrego i obejrzeliśmy razem film.

Harrys Pov
Po filmie Emma zasnęła w moich ramionach. Była taka słodka i urocza. Zrobiłem jej zdjęcie i umieściłem na Instagramie.
(instagram)
@harry_styles Wyglądasz słodko, gdy śpisz, kochanie. Kocham cię. xx


-------------------------------
Pokomentujcie tu trochę pod spodem  ;) Kocham was xx

46 komentarzy:

  1. pierwsza ! ;).. Dalej pisz next >>>> ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. JA CHCE DAALEJ!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalej please <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwww ostatnia czesc boska<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Awwww cudnie ! Dawaj nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalej dalej dalej :*
    //dziewczyna Liam'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne , ale coś teraz za mało akcji ale i tak jest zajebisty :D
    Pozdrawiam i NEXT !! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. PROSZE SZYBCIEJ DAWAJ NEXTA :>> ŚWIETNY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na Nexta , Kocham xD (♥ D.)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wyżej:
    KOCHAM i CZEKAM NA NEXTA :)

    P.S Wiesz że super piszesz więc co będę się rozpisywać ;) Nie zrozum mnie źle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ona tłumaczy * z angielskiej stronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. asjghsfflj *.* <33!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Awwwwwwwwwwwwwwwwwww... przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero trafilam na Twojego bloga! Tlumaczenie fajne, aczkolwiek czasem cos nie gra. ;) nie traktuj tego jako hejta, ja po prostu wyrazam swoja opinie ;D
    Mieszkam od 3 lat w Anglii i po prostu wykrywam takie bledy xd
    czekam na nexta! Informuj mnie na tt. @zazimaz
    Jakbys potrzebowala jakiejkolwiek pomocy w tlumaczeniu, pisz! Xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Awwwwwwwwwwwwwwwww chdscfusfhyusisdufhdu to słodkie jest :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Supeeer <3 Next *O*

    OdpowiedzUsuń
  18. zajrzycie?
    http://forever-beautiful.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie piszesz. Masz cudowny styl pisania i ogromny talent! :) x
    baaaardzoo mi się podoba sam pomysł na bloga i fabuła ;) poza tym bohaterowie...całkiem...całkiem...zajebiści!! czekam na kolejny i już wracam do poprzednich rozdziałów :D
    + zapraszam do mnie na kryminał z Zaynem, proszę o twoją opnię
    criminal-story-zayn-malik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. no... coraz nudniejszy ale nadal czytam..

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne. Nadrabiam jeszcze niektóre rozdziały, więc komentarz krótki, następne będą dłuższe, obiecuję. Ale masz świetny styl i podoba mi się. <3

    http://drive-harry-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zgadłam,nie żyjesz -,- polecam się http://styles-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedy dodasz next .. ty chyba tam nie żyjesz .. obudź się !!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnee <3 Next plizz ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapomniałaś o nas ? ; o

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej organizuje akcji dla chłopców jeśli chcesz się dołączyć napisz mi na moim blogu pod imaginem
    swój adres email. Fajnie było by gdybym zebrała dużą grupe ludzi. Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mówiłaś że się poprawisz też jestem w 3 gim. i mam czas na neta .. jakim cudem ty nie masz czasu ..xD -,-' !

    OdpowiedzUsuń
  28. Wciąż czekam na kolejny rozdział! <3

    W wolnym czasie zapraszam do siebie:
    http://undead-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Całe opowiadanie przeczytałam przez półtorej godziny ;D kiedy następny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  30. NEXT, NEXT, NEXT <33333333

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały roździał. Awwwwwwwwwwwwwwww:) Zapraszam do mnie i mojej BFF: http://dreamloading69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń