piątek, 20 września 2013

Rozdział 20: Nastoletni uciekinier

„Śpisz za długo!” Harry zsunął ze mnie koc.
Wzdrygnęłam się. „Jest wcześnie!”
„Jest 11:30, Emma” zachichotał. Podszedł i przytulił mnie i pocałował w policzek. Był taki słodki w naszym związku. Zawsze chciałam takiego chłopaka. Gdy był obok czułam motylki w brzuchu. Kochałam to. Całowałam jego usta i złapałam za jego rozporek.
„Czy doktor nie powiedział ci, że masz odpoczywać?” Harry zaśmiał się.
„Spadaj Harold!” zachichotałam. Wstałam i poszłam pod prysznic. Czułam się brudna, bo nie myłam się od wczorajszego ranka w szpitalu.
„Mogę wejść?”
Zawahałam się. „Tak.. Tylko nie śmiej się z mojej blizny”
Miałam tę bliznę od dzieciństwa, od kiedy moja mama zginęła w pożarze. Starałam się ją ukrywać.
„Kochanie, wiesz, że nigdy bym tego nie zrobił.”
Nadal byłam obolała. Harry pomógł mi się umyć.

Przy śniadaniu zadał mi pytanie:
„Co chciałabyś dzisiaj robić?”
„Nie wiem... a ty?
„Jeżeli czujesz się lepiej możemy pojechać na London Eye.”
„Jasne”



Weszłam do auta Harrego i chwilę potem byliśmy już w centrum Londynu. Ludzie patrzyli się na nas i robili nam zdjęcia. Weszliśmy do jednej kapsuły w London Eye.
„Boję się wysokości” powiedziałam.
„Jest dobrze, jestem tutaj z tobą” Harry przyciągnął mnie bliżej do niego tak, że jego ciało mogło ogrzewać moje. To sprawiało, że poczułam się lepiej. Gdy byliśmy na samej górze widok był cudowny. Cała panorama Londynu. Było cudownie.
„Wow” uśmiechnęłam się.
„Pięknie, prawda?” Harry zachichotał „Zawsze przychodziłem tu z moją mamą.”
„Harry, co się dzieję z twoją mamą?”
Przełknął ślinę. „Emma, ja uciekłem.”
„Co? Jak mogłeś uciec?”
„ Bo mój ojczym był debilem, dlatego.” Harry spojrzał na mnie złowrogo. Czułam, że powinnam przestać, nie chciałam by Harry był na mnie zły.
„Emma, przepraszam, ja tylko...”
„Dobrze, rozumiem”chwyciłam jego nadgarstek i przytuliłam go.
Harry Styles był nastoletnim uciekinierem.


------------------------
Przepraszam was siostry za moją nieobecność. Jestem w 3 gimnazjum i mam dużo na głowie. Często piję kawę o 19.00 , żeby nie zasnąć i robię lekcję do 23.00 -_- bo nie mam na nic czasu. Masakra. xD Ale jestem z powrotem i będę dodawać więcej <3 Kocham was!!! ;**

5 komentarzy: