czwartek, 29 sierpnia 2013

Rozdział 19: Na zawsze

Harrys Pov

„Emma, proszę, obudź się” siedziałem przy jej łóżku i ściskałem jej dłoń. Ona żyła, ale straciła dużo krwi. Była 8:30 rano. Wszyscy straciliśmy półfinały, ale Emma była ważniejsza. Ona była powodem dla którego w ogóle chciałem śpiewać. Chłopcy i Eleanor też tu byli. Wszyscy płakali. Nawet pielęgniarki. Emma mogła się ruszać, ale nie mogła się obudzić.
„Ktoś ma grupę krwi B?”
Szybko wstałem „Ja!”
„Mógłbyś oddać trochę dla Emmy?”
„Tak, tak, tak.”
Udałem się za pielęgniarką wzdłuż korytarza. Poszliśmy do Centrum Krwi w szpitalu. Wbiła mi igłę i zaczęła pobierać krew. Dzięki Bogu ja i Emma mieliśmy tę samą grupę krwi. Zacząłem się czuć słabo, ale gdy pielęgniarka wyjęła igłę było już okej. Pokazała mi torebeczkę krwi jaką oddałem i myślałem, że zemdleję. Było w niej około pół litra. Podała ją lekarzowi.
„Jedyne co możemy teraz zrobić to czekać.”powiedział mi doktor. Gdy wszycy wyszli usiadłem obok Emmy i przytuliłem jej mały nadgarstek.


Settle down with me
Cover me up
Cuddle me in
Lie down with me
And hold me in your arms

And your heart's against my chest, your lips
Pressed to my neck
I'm falling for your eyes, but they don't know me yet
And with a feeling I'll forget, I'm in love now

Kiss me like you wanna be loved
You wanna be loved
You wanna be loved
This feels like falling in love
Falling in love
We're falling in love

Settle down with me
And I'll be your safety
You'll be my lady
I was made to keep your body warm
But I'm cold as the wind blows so hold me in your arms

Oh no
My heart's against your chest, your lips
Pressed to my neck
I'm falling for your eyes, but they don't know me yet
And with this feeling I'll forget, I'm in love now

Kiss me like you wanna be loved
You wanna be loved
You wanna be loved
This feels like falling in love
Falling in love
We're falling in love

Yeah I've been feeling everything, from hate to love
From love to lust, from lust to truth
I guess that's how I know you
So I hold you close to help you give it up

So kiss me like you wanna be loved
You wanna be loved
You wanna be loved
This feels like falling in love
Falling in love
We're falling in love

Kiss me like you wanna be loved
You wanna be loved
You wanna be loved
This feels like falling in love
Falling in love
We're falling in love”

Nagle poczułem łzę na moim torsie, ale nie była moja. Spojrzałem na twarz Emmy, płakała.
„Harry, uratowałeś moje życie.” przytuliła mnie. Pierwszy raz od kiedy leżała w szpitalu poczułem lekkie ciepło bijące od jej ciała.
„Odpoczywaj kochanie” pogładziłem jej twarz „pójde po doktora”.

Emmas Pov
Obudziłam się w strasznym, szarym pokoju w wenflonami przyczepionymi do mojego ciała. Obok mnie leżał chłopak. Od kiedy zaczął śpiewać wiedziałam, że to Harry. Na ręce miał lekko fioletowego siniaka. Tak jakby oddał mi krew. Zrobił to. Uratował mnie. Zaczęłam płakać, ale nie chciałam by Harry przestał śpiewać. Poczułam jak lekko się ruszył i spojrzał na moja twarz. Ujrzałam jego piękne, zielone oczy.
„Harry, uratowałeś moje życie.” wyszeptałam a łzy poleciały po moim policzku. Przytuliłam go i poczułam jego piękny zapach.
„Odpoczywaj kochanie” wstał „pójde po lekarza”
Co się stało? Nic nie pamiętam. Dzwoniłam pod 997 i.. poczułam gęsią skórkę. Zamknęłam oczy i przykryłam twarz kocem.

Obudziłam się i zobaczyłam Eleanor i chłopców w mojej sali.
„Emma?!” Eleanor wstała ze łzami w oczach. „Tak się cieszę, że z tobą wszystko okej.”
„Podziękuj Harremu” spojrzałam na Harrego, który siedział w rogu z jego telefonem. Spojrzał na mnie i się uśmiechnął. Potem znów spojrzał na telefon. Wzięłam swój telefon i weszłam na Twittera. Miała ponad 10000 nowych obserwujących i dużo tweetów.
@Starbucks_Emii Mam nadzieję, że czujesz się lepiej. :)
@Iloveoneeeed Zdrowiej!
Spojrzałam niżej
@Harry_Styles Modlimy się za ciebie, Emma. Proszę, obudź się. Kochamy cię xx

Chciało mi się płakać, gdy czytałam te wszystkie miłe tweety. Postanowiłam im podziękować.
@EmmaPayne Dziękuję ze wszystkie miłe słowa, Directioners. Doceniam to <3

Wszedł doktor.
„Twoje wyniki są bardzo dobre. Gdyby nie ten młody chłopaka to nadal leżałabyś w śpiączce.”
Doktor spojrzał na Harrego, który stał za mną.
„Odpoczniesz sobie w tym tygodniu, dobrze?”
„Dobrze i dziękuję” pomachałam lekarzowi na dowidzenia i opuściłam szpital z Harrym. Pomógł mi wsiąść do auta.
„Zostaniemy w tym tygodniu w Londynie, w moim domu.” Harry włożył kluczyki i odpalił samochód.
„A co z X-Factor? Przegapisz półfinały!” Harry spojrzał na mnie.
„Ty jesteś ważniejsza. Nie martw się o mnie, Emma.” Dotknął mojego podbródka „Zaopiekuję się tobą.”
Zarumieniłam się i spojrzałam na dół. Harry jechał około 10 minut i dojechaliśmy do jego domu, który jak zawsze robił na mnie wrażenie. Harry pomógł mi wysiąść z auta, złapał w ramiona i wniósł do środka. Zachichotałam jak Harry położył mnie na łóżku i poszedł do kuchni. Wrócił z filiżanką mojej ulubionej herbaty i laptopem.
„Jestem szczęśliwy, że jesteś tu, teraz, obok.” pocałował mnie w szyję.
„Nie chciałabym być nigdzie indziej.”
Dotknęłam torsu Harrego i oboje położyliśmy się smakując naszych ust. Czułam jak jego język masował mój. Złapał mnie za plecy i przyciągnął bliżej.
„Kocham cię, Emma, zawsze kochałem i będę kochał.”


----------------------
hej :) Jak się podoba? I proszę, nie denerwujcie się na mnie jak przez parę dni nie ma rozdziału. Staram się dodawać dla was systematycznie, ale czasem nie mam czasu. Zrozumcie mnie :'(


49 komentarzy:

  1. Omg daaalej :D Super to jest :D Jak fajnnie, że dodałaś 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super <3
    http://maybe-you-and-me-1d.blogspot.com/ -> zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. yeahhh super <3dalej w takiej chwili przerwałaś xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Superr czekam na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  5. Super czekam na next ~ewelina~

    OdpowiedzUsuń
  6. Rycze jak dziecko które nie dostało zwbawki. Rozdział super

    OdpowiedzUsuń
  7. Supcio dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. dajesz dalej to jest świetne !! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham to <3 Dalej

    OdpowiedzUsuń
  10. Supeer <3 Mogę prosić o dedyk w następnym rozdziale ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku to jest Extraa !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe! Proszę dodaj kolejny rozdział niedługo <3 ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega super :**************

    OdpowiedzUsuń
  14. sdgbsdghsgs*-* kocham, kocham, kocham. i nic się nie dzieje, że czasami późno dodajesz. :** <3

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham *o* kocham.kochaaaaaaaaaaaaaaaam *o*

    OdpowiedzUsuń
  16. Suuuper!! <3 <3 dawaj następny rozdział! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale zajebisty rozdział tak jak wszystkie i spoko ja rozumiem ze nie masz czasu ;) NEXT!! :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przy chce dalszą część kliknęłam i patrze a w nawiasie (69) hahhaa rozwaliło mnie ;p następny <33

    OdpowiedzUsuń
  19. Jezuuuu! Ile emocji! Dawaj daleeeej! Proooosze! :***

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś nominowana do the Versitale Award.
    http://theonewanteddirection-imaginy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedy next ???

    OdpowiedzUsuń
  22. dalej dalej dalej ;D super ;33

    OdpowiedzUsuń
  23. kurde co się tak zaciełaś ?????!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy kolejny rozdział ? :c

    OdpowiedzUsuń
  25. no dawaj <333
    SZybciej nie mg sie doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  26. PROSZĘ O KOLEJNY ROZDZIAŁ ^^ (♥ D.) -Daria

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedy nowy rozdział???

    OdpowiedzUsuń
  28. PODAJ MI ORGINALNO STRONE BO SIE NIE DOCZEKAM NANASRĘPNY ROZDZIAŁ -,- ! NO KURWA UILE MOZNA CZEKAC Xd ??? ja sie pytam -,- ! ?

    OdpowiedzUsuń
  29. jezuu ile mozna czekac ? kiedy dodasz ten rozdzal ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy nowy rozdział ???!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jezuuu no daj nastepny... -,-

    OdpowiedzUsuń
  32. właśnie juz minęły ponad 2 tyg. kurwa -,- nie masz czasu chociaż 15 min co tydzień ??? jrdl po co w ogóle zakładasz tego bloga skoro nic nie dodajesz ??

    OdpowiedzUsuń
  33. Ej,kiedy wstawisz dalej?Bo mi też się wydaje że umarłaś i nie zmartwychwstaniesz

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedy następny rozdział ???!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Szybciej ...Straciłaś jedną fanke ! Wkurzyłaś mnie ż enie dodajesz ! mogła bys juw w weekend dodać ale nie kuwa ! -,- Chyba nie tylka ja przestałam zaglądac na ta strone straciłam wiare w cb ! :C ;'(

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeśki masz zamiar dodawać raz na 3 tygodnie to trzeba było wgl nie dodawać -.- tylko nadzieji nam narobiłas ;//

    OdpowiedzUsuń
  37. japierdole !!!!!!!!! sie juz nie doczekam moze zapomnialas ze ten blog wgl istnieje ? jakbys miala wszystko w dupie ile cie to moze zajac czasu ? powinnas byc odpowiedilaniejsza ! -,-

    OdpowiedzUsuń