sobota, 10 sierpnia 2013

Rozdział 9: Halloween

„Co powinnam założyć na imprezę halloweenową?”
Miałam telefon przy uchu i przeglądałam szafę, by znaleźć coś do założenia na dzisiejszy wieczór.
Eleanor krzyknęła mi do ucha „Kostium halloweenowy!”
„Ta, owinę się w papier toaletowy” zaśmiałam się.
„Emma, masz figurę jak modelka Victoria Secret! Bądź seksowną pielęgniarką albo coś w tym stylu!”
Zaśmiałam się „Hahaha, nie”
„Jestem właśnie w wypożyczalni strojów, chcesz żebym wzięła coś dla ciebie?”
„Ale Eleanor...”
„Ok, wezmę, nie martw się wybiorę coś ładnego!”
„Ty lepiej...”
„I oczywiście seksownego! Paaaaa!”
„Poczekaj, Ele-”
Położyłam telefon na birku, Typowa Eleanor.


Patrzyłam na siebie w lustrze. Kim ja do cholery jestem? Eleanor powiedziała, że to strój Dorotki z Czarnoksiężnika z Krainy Oz. Sukienka była bardzo krótka a dekolt głęboki i było widać sporo moich piersi. Miałam wysokie czerwone obcasy a Eleanor zrobiła mi makijaż. Wyglądałam jak... nie ja.
Wow, Emma, wyglądasz... sexy”
Eleanor była usatysfakcjonowana.
Nigdzie w tym nie idę!” zaczęłam zdejmować szpilki, ale Eleanor mi przerwała.
Harremu bardzo się to spodoba” zachichotała „baaaardzo, uwierz mi”
Czy mu się spodoba? Oczywiście. Byłam prawie naga. Ale z drugiej strony nie miałam innego kostiumu.
Ugh, nie mogę uwierzyć, że to robię!” zakryłam twarz dłońmi „Dobrze, okej”

Gdy Harry po mnie przyjechał dochodziła 20:30.
Otworzyłam drzwi. „Ładny kostium” powiedziałam.
Miał flagę Ameryki obwiązaną wokół loczków, szarą bluzkę ukazującą jego mięśnie i obcisłe, niebieskie dżinsy.
Kim jesteś?”
Zaśmiał się „Członkiem The Rolling Stones”
Hmm... kreatywnie”
A ty jesteś... o wiele seksowniejszą wersją Dorotki?”
Można tak powiedzieć” zarumieniłam się.
Weszliśmy do auta i zanim zapięłam pasy Harry mnie pocałował.
Wiesz, że... możemy skrócić sobie trochę... tę imprezę... jak zechcesz?” mówił podczas pocałunku.
Zachichotałam „chciałabym, ale Eleanor tam na mnie czeka”

Gdy dojechaliśmy na imprezę każda dziewczyna, dokładnie każda miała skąpy strój w podobie do mojego: pielęgniarki, koty, króliczki playboya.

Chciałbyś drinka?” Harry mówił głośno przez hałaśliwą muzykę.
Jasne” Harry poszedł do kuchni a ja spotkałam Eleanor.
Hej!” miała na sobie uroczy strój wróżki, a Louis strój piłkarza.
Witaaaaj kochana!” powiedziała i lekko się potknęła. Była już trochę pijana. Harry przyszedł i wręczył mi drinka. Spróbowałam. Była to wódka i cranberry.
O! Kocham tą piosenkę! Zatańcz ze mną!” złapałam Harrego i udaliśmy się na mały parkiet. Tańczyliśmy przez dobre 45 minut. Poszłam usiąść z Eleanor gdy Harry poszedł na chwilę porozmawiać z przyjaciółmi.
Fajnie się bawisz?” Eleanor wylała drinka na swój stój.
Zaśmiałam się „Tak”
Kurczę, jaka ja już jestem pijana!” zaśmiała się bardzo a ja myślałam, że płacze.
Eleanor ma tak, że gdy jest pijana staje się bardzo emocjonalna. Ja wypiłam parę drinków, ale nie byłam aż tak pijana, natomiast Harry już tak.
Podszedł do mnie i mnie mocno przytulił.
Jesteś taka piękna Emma... kocham cię... wyjdź za mnie”
Jesteś pijany” zachichotałam „wypiłeś za dużo, jest późno, musimy już iść”
Nie, mówię poważnie, wyjdź za mnie, ale nie mam pierścionka, więc...”
Chodźmy, bo zaraz mnie przekonasz”
Poczekaj” Harry pobiegł gdzieś w stronę korytarza. Ja pożegnałam się z Eleanor i Louisem.
Ale gdzie do diabła jest Harry. Postanowiłam go poszukać gdy nie wracał. Przeszukałam wiele pokoi ale nigdzie go nie było. Gdy przechodziłam obok ostatniego pokoju usłyszałam jęczenie. Był tam. Przyciskany do ściany przez blondynkę w stroju króliczka. Całowała Harrego. Mojego Harrego. A on ją. Odepchnął ją gdy mnie zobaczył. Uciekłam.
Poczekaj Emma! To nie-”
Ale to tak wyglądało!” łzy spływały po moim policzku „daj mi spokój, Harry”

Wybiegłam z domu nie oglądając się za siebie i udałam się do domu. Nie było to aż tak bardzo daleko. Nie oglądałam się za siebie, ale wiedziałam, że Harry za mną biegnie. Gdy weszłam do domu zdjęłam ten głupi kostium i płakałam do poduszki. Jak on mógł.
Około 10 minut później usłyszałam pukanie w moje okno. To był ten żałosny Harry.
Co ty jeszcze ode mnie chcesz?!” otworzyłam okno, ale nie pozwoliłam mu wejść.
Emma, przepraszam, to była moje ex. Nigdy bym nie pomyślał. Tak cholernie przepraszam” zauważyłam, że płakał.
Jesteś pijany Harry, idź do domu” próbowałam być silna.

A niech cię Harry Styles, za to, że się w tobie kompletnie zakochałam.



-----------------
komentujcie! :D I chcę powiedzieć odnośnie jednego komentarza: Ja tłumaczę to co jest już napisane i nie będę dodawała nic od siebie, żeby rozdziały były dłuższe i ciekawsze. Moim zdaniem są cudne *.*

42 komentarze:

  1. Tłumacz dalejj *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej błaga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Daleeej <3 Jeju, jestem ciekawa co dalej będzie *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też prosimy dalej ja już wszystko z tego napięcia po 6 razy czytałam

      Usuń
    2. Już się nie doczekam kolejnego z rozdziałów

      Usuń
  4. daj zaraz coś jeszcze błagam!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. daj kolejny rozdział, bo nie zasne !

    OdpowiedzUsuń
  6. nextnextnextnextnextnextnext now

    OdpowiedzUsuń
  7. NO PROSZĘ DAWAJ TERAZ !!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę ci pisz dalej kochana świetnee naprawde :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę super się czytało pisz kolejne rozdziały !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. a dasz link do tego po angielsku??

    OdpowiedzUsuń
  11. Tłumacz dalej *o*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu *_* kocham to tłumacz dalej szybko !

    OdpowiedzUsuń
  13. Przetłumacz dwa rozdziały na raz bo nie moge sie doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Błagam Cię dodaj kolejną część co 5 minut sprawdzam czy czegoś nie dodałaś w tej części się popłakałam *_* <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosze dalej ! Musimy się dowiedzieć co będzie dalej :/

    OdpowiedzUsuń
  16. next zarąbczaste pisz dalej proszę o nexta <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesus , Ale to emocjonalne xD A ty na kturym jesteś rozdziale ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Dalej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kocham to ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chcę teraz zaraz następny rozdział :* !!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże ! ktoś na prawde potrafi pisać swietne opowiadania/imaginy :))
    czekamy na nastepna ; D

    OdpowiedzUsuń
  22. następnyyyyy <333

    OdpowiedzUsuń
  23. Tłumacz szybciej błagam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawaj, dawaj szybko

    OdpowiedzUsuń
  25. kolejna część <333 Dawaj ^^ Zarąbiście się to czyta. Strasznie wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  26. prosze kiedy kolejna ? : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Hey!
    Rozdział Cudny! *___*
    Wow!
    Czekam na następny

    Kama.

    OdpowiedzUsuń
  28. ejjj dziewczyno widze że posłuchałas się moich rad ;D dużo epiej to przetłumaczyłaś .. i rozdział dłuższy..pięknie, pięknie ..dużo więcej środków stylistycznych :P nic dodać nic ująć ;D a tak teraz mój komentarz co do akcji (xd) boszz Hazz weź dupę ogarnij i wytrzeżwiej a potem przepraszaj ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. nic nie dodawała , sama pod koniec tego rozdziału napisała , że nie będzie tego robić . Jak coś to zrobiła to osoba która to pisze, a nie tłumaczy . Opanuj się troszeczkę Julio z tym upiększaniem zdań , bo opowiadanie i bez tego jest wspaniałe . Doceń może to, że to dla nas tłumaczy, a opinie pozostaw dla siebie : ) Czekam na następne ♥ D.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojeju :')
    słodkie, ale Harry... ty potfforze tyy...
    czytam dalej :)
    ~~Ola~~

    OdpowiedzUsuń