piątek, 9 sierpnia 2013

Rozdział 8: "bad boy" idzie do kościoła

MIESIĄC PÓŹNIEJ

Od: Harry
Co robisz w Halloween? Xx

Do: Harry
Raczej nic

Od: Harry
Pójdziesz ze mną na imprezę Halloweenową?

Do: Harry
Ok, ale nie taką gdzie śmierdzi alkoholem i gdzie się biją.

Od: Harry
Oczywiście, że nie. Na troszkę gorszą. :)

Do: Harry
A pójdziesz ze mną, Louisem i Eleanor dziś do kościoła?

Od: Harry
Nie byłem w nim od lat. Widzimy się o 11. xx

Do: Harry
Załóż coś ładnego, ok? Nie bluzkę Rolling Stones czy rurki. Załóż jakiś garnitur albo coś w podobie.

Od: Harry
Okej, mamo ;) Do zobaczenia xx


Zachichotałam. Idzie z nami do kościoła. Zawsze go zapraszałam, ale mówił, że nie chodzi, bo nie był tam od kiedy mieszkał z mamą i nie chce mieć kłopotów z księdzem. Mój tata nie jest za bardzo religijną osobą, ale moja mama była córką kaznodziei *, więc mój dziadek spodziewał się mnie na mszy co niedziela.
Podeszłam do szafy by założyć śliczną, czarną sukienkę z Hollister Co i dżinsową kurtkę by zakryć ramiona i tatuaż. Na szczęście mój tata jeszcze go nie zauważył. Tylko Eleanor i Harry. Lekko zakręciłam włosy i nałożyłam lekki makijaż. Gdy się zorientowałam Harry stał już przed moimi drzwiami. Miał na sobie dobrze dopasowany garnitur z niebieską koszulą.
„Witaj przystojniaku, wyglądasz świetnie!” pocałowałam go w policzek.
„Ty wyglądasz prześlicznie” wytarł kącik ust kciukiem opierając się o futrynę drzwi „gotowa?”
„Poczekaj założę szpilki” pobiegłam do mojego pokoju po turkusowe obcasy. Pobiegłam do auta Harrego trzymając torebkę i próbując założyć kolczyka. Zaśmiał się gdy potknęłam się przy jego audi.

Zobaczyłam jak Eleanor i Louis machają do nas, by usiąść przy nich w jednej ławce. Zpałapałam Harrego za rękę i usiedliśmy obok nich.


„Wyglądasz dziś bosko” Elanor pocałowała mnie w policzek.
„Ty też” spojrzałam na Louisa i Harrego, którzy akurat rozmawiali.
„Ciszej chłopcy, msza się zaczyna”
Staliśmy gdy ksiądz (mój dziadek) zaczął mszę. Na szczęście Harry był posłuszny i nie rozmawiał w trakcie mszy tak jak myślałam, ze będzie. Był gentelenem, który poszedł do kościoła z mojego powodu. Uśmiechnęłam się.
Eleanor pochyliła się i powiedziała. „Już wiem, kto w tym związku nosi spodnie”
Zaśmiałam się i złączyłam palce z palcami Harrego.

Po kościele zdecydowaliśmy udać się na lunch z Eleanor i Louisem. Zjadłam pyszną sałatkę z kurczakiem a Harry steka z ziemniakami.
Poczułam jak ręka Harrego dotknęła moje udo pod stołem. Spojrzałam na niego i ujrzałam typowy uśmieszek na jego twarzy. Dokuczał mi. Uśmiechnęłam się w napięciu i miałam nadzieję, że przestanie zanim wybuchne.
„Emma, wszystko dobrze?” Eleanor spojrzała na mnie. Kątem oka zobaczyłam uśmieszek Harrego.
„Tak” uśmiechnęłam się i powiedziałam do Harrego bezgłośnie ruszając ustami przestań. Jedyne co zrobił to zaśmiał się.

Jestem z ciebie dumna, Harry” zapięłam pasy.
Dlaczego?” Harry położył rękę na kierownicy i zaczął jechać do mojego domu.
Poszedłeś do kościoła” zachichotałam „mimo, że „źli chłopcy” nie chodzą do kościoła.”
Nie chodzą, ale dobre dziewczyny przekonują ich do bycia dobrym”

Szłam na schodach pod drzwi mojego domu i złożyłam buziaka na ustach Harrego.
Kocham cię” powiedział.
Ja ciebie też” odpowiedziałam. 


*Kaznodzieja – duchowny zajmujący się wygłaszaniem kazań. Kaznodzieja tak jak pastor może mieć dzieci
----------------------------
Nowy rozdział mam nadzieję, że jutro. Postaram się. W tym rozdziale się coś wydarzy... komentujcie ! :) 

38 komentarzy:

  1. świetny :) czekam na kolejny rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. super nie mogę doczekać się następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe !!! Czekam jutro na kolejny rozdział.Życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiste <3333

    OdpowiedzUsuń
  5. jest super ;) tylko popraw to ,,Zachichotałam. Idzie z nami do kościoła. Zawsze go zapraszałam, ale mówił, że nie chodzi, BO NIE BYL TAM OD KIEDY Z MAMĄ i nie chce mieć kłopotów z księdzem. ;) od kiedy z mamą co ? nie mowie ze jest głupie ale taki bład mały ;p a tak to ci powiem ze zajebiste !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Błagam chcę kolejny rozdział to jest świetne ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. tłumacz jak najszybciej - może uda ci się na jutro przetłumaczyć 2 rozdziały ? ;3 Byłoby mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. prosze 2 rozdziały !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!V : )

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER! Dawaj jak najszybciej kolejne rozdziały!!!! Juz się nie mogę doczekać!



    Zapraszam do siebie ---> http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super <3 wczoraj przeczytalam 6 rozdzialow bo dopiero wczoraj dowiedzialam sie o tej stronce na facebooku : ***

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne!! Czekam na kolejne :)

    Zapraszam do siebie ----> annie1126.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. NEXT! I to szybko !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale zarąbisty !!! jak najszybciej :D hehe

    Pozdrawiam moniaa....

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest fantastyczne !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Boski i zajebisty :D :* Czekam na next xox

    OdpowiedzUsuń
  16. super *.* czytam od dzisiaj i już pokochałam tego bloga xD :*** -Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski . Nie mogę doczekać się następnego rozdziału po prostu boskie :)

    Zapraszam

    http://onedirection-polish-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. heheh , troche mnie to zdziwiło , bo ksiądz nie powinien mieć dzieci a tu tak wyszło ze jej matka to córka księdza , bo to jej dziadek hehe ,ole ok , ogólnie opowiasanie ZAJEBISTE ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś myślę że nas trochę zaniedbujesz. Kilka rozdziałów temu pisałaś coś o rozdziale 12 a my jesteśmy dopiero na 8 :/

    OdpowiedzUsuń
  20. http://trust-moment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) dawaj szybko nexta! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Super. Mam nadzieje że jutro będzie kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  23. prosze kolejne cześci

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda że wszystko jest napisane tak jakby wyło na "odpieprz się"..mogłaś wprowadzić więcej epitetów i metafor oraz porównań ;D tak to było by świetne..popracuj nad tym a będzie duuużo lepiej <33 zastanawiam się tylko czy w oryginale też jest tak prosto napisane (z małą ilością środków stylistycznych) zdania mogłyby być bardziej ozbudowane a rozdziały dłuższe ;D a tak ogólnie to fajnie ;P mam nadzieje że ten komentarz ci pomógł nad pracą nad blogiem :**

    OdpowiedzUsuń
  25. (zdania mogłyby być bardziej) ROZBUDOWANE* sorr za błąd ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. zdania nie będą bardziej rozbudowane , bo ona tego nie pisze tylko tłumaczy więc ..

    OdpowiedzUsuń
  27. nie no wchodze co godzine o której będzie nowe ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na następny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń