niedziela, 11 sierpnia 2013

Rozdział 10: To koniec!

Obudziłam się z niechlujną, suchą twarzą i pobrudzoną poduszką od makijażu. Głowa ważyła chyba 100 kilogramów a stopy były obolałe. Obróciłam się by zobaczyć Harrego śpiącego w moim pokoju na leżance i z powrotem poszłam spać, a przynajmniej próbowałam.
„Wiem, że nie śpisz” powiedział Harry.
Jego loczki spoczywały na jego twarzy. Opierał się głową o rękę.
„Dałam ci tu miejsce do spania, bo nie chciałam byś po pijaku wracał autem do domu. Teraz odejdź stąd. Nie masz tu nic więcej do roboty. „
„Emma, ja...”
„Proszę, przestań. Nie potrzebuję teraz tego.” Poprowadziłam go do drzwi. Miał spuszczoną głowę.
„Zadzwoń jak będziesz chciała rozmawiać”
Stanął przed drzwiami.
„Dziękuję za wyrozumiałość, Harry. Potrzebuję czasu”
Pokiwał głową i udał się do auta.
Byłam szczęśliwa, że zrozumiał mnie, nie jak inni uparci chłopcy.


Postanowiłam iść do najbliższej kawiarni i po prostu wszystko przemyśleć. Miałam na sobie luźną bluzkę z odkrytym ramieniem, niebieskie dżinsy i conversy. Zamówiłam kawę i usiadłam na zewnątrz. Dlaczego Harry całował się z kimś innym? Dlaczego on także ją całował? On był ze mną. Nie wiem co myśleć

Od: Harry
Musimy porozmawiać

Do: Harry
Jestem w kawiarni niedaleko domu.

Harry usiadł naprzeciwko mnie. Złączył dłonie razem na stole,.
Nie potrafiłam nic powiedzieć. Próbowałam, ale nic nie przychodziło mi do głowy.
„Emma, wiem, że mówiłem to już wiele razy, ale bardzo przepraszam. Ten pocałunek nic nie znaczył. Byłem pijany, nawet nie wiem jak do tego doszło.” Harry próbował spojrzeć w moje oczy, ale ja nie mogłam. Unikałam ich. Milczałam.
„Harry, ja po prostu... po prostu nie wiem czy poradzimy sobie dalej w tym związku. Nie wiem czy mogę ci ponownie zaufać.” walczyłam ze łzami.
„Kocham ciebie i tylko ciebie... Ale uszanuję każdą twoją decyzję.
„Wybaczam ci, ale... potrzebuję trochę czasu.
Harry miał bardzo smutną twarz. „Okej”
Niezręcznie wstałam „Pa”
Przytuliłam go i wróciłam do domu cała we łzach.

Usiadłam na łóżku i spoglądałam na pusta ścianę mojej sypialni. Pewnie inazcej potraktowałabym tę sytuację, ale osoba z którą całował się Harry to Clara. Ona była moją przyjaciółką. Ale nie będzie nią już nigdy więcej.

3 dni później
„TY CO?!”
„Spałam z Harrym” Clara miała bezczelny uśmieszek. Miałam ochotę przywalić jej w twarz.
„Tej nocy, gdy miałaś karę, my zrobiliśmy to. No i całowaliśmy się na imprezie Halloweenowej.”
„Nie wierzę! Jesteś zwykłą szmatą!”
Chciałam ją uderzyć, ale wiem, że to by wszystko pogorszyło. Ugh. Wybiegłam ze szkoły i wsiadłam do auta. Dziś Harrego nie było w szkole. Pojechałam prosto do jego domu. Gdy zapukałam w drzwi otworzyła mi dziewczyna. Serio Harry?Kolejna dziewczyna? Była owinięta ręcznikiem jakby dopiero co wyszła spod prysznica.
„Szukasz kogoś?”Gdy podniosła głowę od razu ją poznałam. Kate Marshall. Była modelką w Abercromie & Tich.
„Ja...” uroniłam jedną łzę i spojrzałam na nią z obrzydzeniem. „Powiedz twojemu małemu chłopcu, że jego zabawka tu była i że z nami koniec!”
Wróciłam do auta i włączyłam muzykę tak głośno jak mogłam.
Już nigdy nie chciałam zobaczyć Harrego.


---------------------
Ale się dzieje... łezka mi popłynęła na tym rozdziale... :( Co sądzicie? 

35 komentarzy:

  1. Brak mi słów na harrego, ale mam nadzieję, że to z tą dziewczyną okaże się zwykłym nieporozumieniem. :c

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ale smutny :((
    dawaj następny <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! W pokoju była mama i tylko mi sie oczy szkliły ,bo nie chciałam płakać ,ale gdzybym bvyła sama to bym była we łzach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalejjj <3 Mam nadzieje, że następna część pojawi się jutro bo już czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie krótki ten rozdział :/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju, oczekuje już na kolejną część. Trochę się porobiło ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Smutne ;c harry okazał się zwykłym dupkiem :( czekam na następne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na kolejny rozdział...jak on mógł ??? :'(

    OdpowiedzUsuń
  9. ;ccccccccccc jeju ♥ d.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze by było gdyby okazało się że ta clara nakłamała emme i że ta modelka to jego jakaś kuzynka czy coś takiego ... harry to świnia !

    OdpowiedzUsuń
  11. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeext błagam :c

    OdpowiedzUsuń
  12. JEEEEEZUU :o
    harry ty skończony idioto :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisz dalej czekam , smutne to ;/ ale lubie takie imaginy

    OdpowiedzUsuń
  14. nuie mogę przestac o tym myśleć już to 3 raz czytam xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey, super piszesz. Mimo tego że ta część jest smutna bardzo mi się podoba zresztą tak jak wszystkie xD Czekam na następną!

    OdpowiedzUsuń
  16. Booooooooożeeeeeeee - 3 razy tak - następnyyyyyy *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę dodaj szybko następną część to opowiadanie jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dalej prosze troche smutne ale wciąga

    OdpowiedzUsuń
  19. omg.. ;< rycze ;'c Daj jak najszybciej kolejny rozdział..szybkoo.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku jak wciąga ^^ trochę smutne : ( i czekam na next
    @I_Love_UK_69

    OdpowiedzUsuń
  21. ale zajebisteeeeee !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. dawaj następny bo się niecierpliwimy ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Już 3 razy czytałam wszystko od początku i po prostu brak mi słów-To opowiadanie jest wspaniałe. Liczę tylko, że częściej będziesz dodawała po 2 opowiadania - ale to tylko moje natręctwo, bo nie potrafię się doczekać kolejnych części i siedzę cały dzień na tej stronce z nadzieją, że zaraz się okaże. Zakochałam się w tym opowiadaniu i dlatego nie czytam żadnego innego, bo jestem mu oddana xd ♥.! D.

    PS :Ta część jest smutna ale i tak mi się podoba - mam nadzieję ,że to wszystko się naprawi - skoro są 33 rozdziały to musi być dobrze. POZDRAWIAM - ♥. D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny *_* jestem Ci wdzięczna, że tłumaczysz to opowiadanie! :)

    Zapraszam --->http://onedirection-polish-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow !
    Rozdział świetny! xx.
    Popłakałam się szczerze...
    Mam nadzieję,że będą ze sobą ;3
    Czekam z niecierpliwością na kolejny ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozdział świetny. Doprowadził mnie do łez :/

    OdpowiedzUsuń