sobota, 17 sierpnia 2013

Rozdział 15: Upsss

„Emma, co tu robisz?” przestałam całować usta Harrego i odwróciłam się. Zobaczyłam Liama stojącego na schodach.
„Co chcesz?” spojrzałam na niego.
„Możemy porozmawiać na osobności?”
Odwróciłam się do Harrego „Poczekaj tu”
Liam pociągnął mnie do toalety.
„Co ty wyprawiasz?”
„Co? To Harry?” moje dłonie już dotykały klamki, gdy Liam mnie zatrzymał.
„Nawet go nie znasz!”
„Liam, Harry to mój ex, więc nie będziesz nam teraz przerywał. I nie mów mi, że nie znam swojego chłopaka!”
Wyszłam i wróciłam do Harrego.
„Wszystko okej?”
Położyłam ręce na jego szyi. „Pocałuj mnie”


Harrys Pov
Odpoczywałem na łóżku w pokoju, gdy nagle usłyszałem głośny krzyk Emmy. Szybko wstałem i pobiegłem do jej pokoju. Miała zły sen. Płakała. Przytuliłem ją.
„Ciiii, jest dobrze Emmo, jestem tu, jesteś bezpieczna.”pocałowałem ją w czoło. Zostanę z nią tak długo jak mogę.

Obudziłem się w takiej samej pozycji w jakiej zasnąłem. Z Emmą w moich ramionach. Ostrożnie wstałem by jej nie obudzić i udałem się do mojego pokoju. Musiałem zacząć się przygotowaywać. Został tylko tydzień do półfinałów. Mam nadzieję, że się dostanę. Opuściłem dom z Liamem.
„Uważaj, jak skrzywdzisz Emmę, to cię zabiję!” ręce Liama się naprężyły.
„Nie martw się Liam, nie skrzywdzę jej.”

Weszliśmy na arenę. Jurorzy powiedzieli, żebyśmy stanęli w jedenej linii. Wyczytali imiona osób, które przechodzą. Niestety nie wyczytali mnie i Liama. Wyszliśmy i zachciało mi się płakać. Tak bardzo tego chciałem. Nie mogę wyobrazić siebie w innej pracy.
„Niall Horan, Zayn Malik, Harry Styles, Liam Payne, Louis Tomlinson proszę wrócić na scenę” powiedział jeden mężczyzna. Poszliśmy na scenę i zobaczyliśmy Nicole, Harrego i Simona.
„Będziecie dalej uczestniczyć w X-Factorze tylko jako zespół”
Nie mogłem uwierzyć w to co się stało. Pobiegłem do Emmy gdy wróciliśmy do domu.
„Jesteśmy w zespole!”
Przytuliła mnie „Jestem taka dumna, kochanie! Gratulacje dla was dwóch!” Obróciła się do Liama i miała wielki uśmiech na twarzy.
„Pójdziemy dziś do jakiegoś klubu” zaszeptałem do jej ucha. „Załóż coś sexy”

Emmas Pov
Poszłam do pokoju i postanowiłam założyć czarno-białą sukienkę w paski. Nałożyłam makijaż i lekko zakręciłam włosy. Gdy weszliśmy w klubie było dużo kolorowych świateł. Ochrona zaprowadziła nas do sekcji VIP. Byli tam znajomi Harrego, ja zauważyłam Eleanor i Louisa.
„Eleanor!” krzyknęłam. Przytuliłam ją mocno. Bardzo się stęskniłam.
„Co u ciebie, słońce?”
„U mnie wszystko ok” powiedziałam.
„Okej! Zaczynamy imprezę!!” Dała mi drinka, a potem kolejnego i kolejnego i kolejnego.
Pamiętam głośną muzykę i jak Harry ze mną tańczył. Potem pamiętam mnie i Harrego w łóżku.

Obudziłam się tylko w staniku i majtkach a Harry w bokserkach.
„Cholera” wymamrotałam. Harry wstał i poszedł do łazienki by wymiotować. Poklepałam go po plecach i dałam mu ręcznik.
„Wszystko ok?”
„Ugh... za dużo Tequilli...”
Zachichotałam i wróciliśmy do łóżka by się położyć.
„Pojedźmy dziś na plażę, okej? Tylko ty i ja.”
„Okej” uśmiechnęłam się.

 -------------------------------
CZYTASZ = KOMENTUJESZ :) xD
A i dodałam nowe postacie w zakładce "bohaterowie" :D

48 komentarzy:

  1. Kocham to kocham !!!!!! Chce jeszcze *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja jestem zadoolona ;)
    i oczywiście komentarz
    fajne uczucie 1 komentarz <3
    Boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne *.* cudowne :) kocham to opowiadanie ;) / A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na więcej , i codziennie odwiedzam , jesteś AMAZING xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejną część aww <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! *,* Czekam z niecierpliwością na dalszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaaaaaaaaa.... !!!! <333 dalej .

    OdpowiedzUsuń
  8. Wreszcie jest C: Czekam na NEXTA !. Pozdrawiam
    ♥ D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Następna <3 Kocham to!

    OdpowiedzUsuń
  10. pisz netxa plisss

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham cię wiesz? <3 jejku co raz lepiej się zapowiada :D i czekam na Next @I_Love_UK_69

    OdpowiedzUsuń
  12. AAaaaaaaaa boszki xD zapraszam do mnie xD :
    http://my-story-all-night.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaaa czekam na nextaaaa to jest takie jsbdpfbej :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Awwww.. Witam! <3
    Dziękuję za pow. ;3
    Omomom *.*
    Kocham Cię i te opowiadanie ;O
    Czytając to normalnie szaleje szczerze... wiecej niz szaleje ;3
    No to czekam na Next ;D
    @kamalcia503

    OdpowiedzUsuń
  15. nastepne szybko nastepne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Koooochaaam <33 :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham go i czekam na nastepny :* <333

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity...<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Woow.. Super, czekam na następny rozdział *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam cie <3 Nie spie bo czytam *.* Pisz dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zajebisty ten rozdział jak każdy inny proszę cię jak najszybciej o następny rozdział NEXT !!! :D

    Pozdrawiam moniaa.. <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  22. dodaj jak najszybciej następny proszę strasznie wciąga < 3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny! Czekam na kolejny rozdział! Zapraszam też na moją zakręconą historię o Harrym i Louisie na moim blogu: http://little-secret-fanfiction.blogspot.com
    Rozdziały pojawiają się dość szybko, jest ich już kilka! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. dalej dalej dalej jest zarabisty ;3333

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś nominowana do libster awards!!! <3
    Więcej u mnie :
    http://harrykochakotki.blogspot.com/ <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham <3 dawaj next :D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny x 1 000 000 ♥ ! zdecydowanie chcę dalsze części !
    zapraszam do mnie http://one-moment-to-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Awwwwwwww następny proszęę!!

    OdpowiedzUsuń
  29. no kiedy następny ?! :S

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham tego bloga!! :* Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne czekam na następnee <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy następny? Już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Mogłabyś czasami po 2 rozdziały pisać jak wiesz że czasem cię nie będzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Znowu się zaciełaś w pisaniu ??? :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny rozdział dawaj szybko nn ;)

    OdpowiedzUsuń