piątek, 16 sierpnia 2013

Rozdział 14: Nadal zakochana

Obudziłam się przez dźwięk gitary. To pewnie Liam grający w pokoju. Wstałam i usłyszałam inny głos. Harry. Spojrzałam na siebie w lustrze. Może być.

Ostrożnie otworzyłam drzwi i rozejrzałam się. Liam grał na gitarze a Harry czytał tekst z notatnika. Przez przypadek uderzyłam drzwiami o stolik na korytarzu i Harry spojrzał na mnie. Uśmiechnął się do mnie. Poczułam motylki w brzuchu, które zawsze miałam gdy na niego patrzyłam.
„Wejdź” powiedział. Weszłam i usiadłam na łóżku Liama.
„Wy dwaj zdecydowanie za wcześnie jesteście na nogach.” ziewnęłam.
„Jest 10:30” Liam zachichotał.
Zarumieniłam się „Ale ja nie jestem rannym ptaszkiem,”
Opuściłam pokój i przygotowałam śniadanie. Chłopcy zjedli a ja poszłam szykować się do pierwszej sesji zdjęciowej. Nakładałam tusz do rzęs gdy Harry oparł się o framugę drzwi i uśmiechnął do mnie.
„Wyglądasz pięknie jak zawsze”
Zachichotałam „Jestem teraz zajęta, Harry.”
„Może cię podwiozę?”
„Nie” zawahałam się „mam auto”.
„Nie bądź uparta, Emma. Pozwól mi cię podwieść”
Przygryzłam wargę i zrobiłam kusicielską twarz. Poszłam do pokoju i wzięłam torbę „dobrze”.
Harry uśmiechnął się i udaliśmy się do jego auta.


Harrys Pov
Spojrzałem na Emmę, była zapatrzona w krajobraz za szybą.
„Czyli modeling?”
Spojrzała na mnie i uśmiechnęła się szeroko.
„Tak... myślałam, żeby spróbować czegoś nowego”
„Swietnie, nadajesz się do tej pracy, w sensie jesteś prześliczna.”
„Słodki jesteś” uśmiechnęła się.
„Pozwól mi zabrać cię dzisiaj na kolację.”
„Jestem dziś trochę zajęta.” wyszła z samochodu i zamknęła drzwi.
„Będę po ciebie o siódmej”

Skrzyżowała ręce i słodko się uśmiechnęła. Potem obróciła się i poszła w stronę budynku.

Emmas Pov

„Okej, teraz bardziej podbródek wyżej” mówił do mnie fotograf trzymając w ręku aparat.
Byłam w ładnym, białym, dwuczęściowym stroju. Wyglądałam... seksownie. Nigdy bym nie pomyślała, że mogłabym. Potem przebrałam się jeszcze kilka razy i zrobiono mi masę zdjęć. Cały czas myślałam o Harrym. A co jak pójdzie źle? Byłam zdenerwowana i w dodatku nie miałam co założyć! Postanowiłam zatrzymać się w drodze do domu w Hollister Co i coś ładnego kupić.

Założyłam błękitną sukienkę i nałożyłam lekki makijaż. Usłyszałam na zewnątrz dźwięk klaksonu auta Harrego.
„Kto to? I dlaczego się tak ubrałaś?”
Liam stanął w drzwiach.
„Idę na randkę”
Liam uśmiechnął się „Miłej zabawy i bądź o 10 w domu!”
Zaśmialiśmy się i udałam się do auta Harrego.
„Hej”
„Wow, wyglądasz cudnie”
Uśmiechnęłam się „Jedź, Styles”
Gdy dotarliśmy do restauracji nasz stolik był już wcześniej zarezerwowany przez Harrego. Zamówiłam sałatkę z kurczakiem a Harry steka.
„Więc... jak ci minął ten rok, przez który się nie widzieliśmy?” Harry przeczesał włosy dłonią.
Westchnęłam „strasznie...”
Milczałam chwilę gdy nagle Harry dotknął mojej dłoni na stole.
„Emmo, jesteśmy tu, teraz, razem. Czy możemy naprawić to co między nami było? Przez ostatni rok oszalałem i... nadal cię kocham.”
„Ja ciebie też kocham” próbowałam walczyć ze łzami.
„Więc naprawimy to?”
Uśmiechnęłam się „Tak”
Opuściliśmy restaurację i wróciliśmy do domu. Odłożyłam torebkę na stół i poczułam jak Harry się do mnie przytulił od tyłu. Potem obrócił mnie i zaczął mnie całować.
„Tęskniłem za twoimi pocałunkami” powiedział.
„Ja za twoimi też” 

19 komentarzy:

  1. fawajj dalej aww..... <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochaaaaaamm ♥
    Ja chce więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham toi cieszę się , że wreszcie wróciłaś . Nie było cię chyba ze 3 dni - dla mnie to był koszmar . xd ♥ D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie tez dlatego chce zebys dalej pisała, te odpowiadanie jest takie zajbiste mało powiedzine :D eheh wszyscy czekamy na nastepny rozdział :D

    Pozdrawiam moniaa.. <3 NEXT !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dalej ploooose erm świetny kocham ten blog !!
    Wpadniecie ? ---> www.zakochanedirectionersaleczy1d.com
    (Dopiero zaczynam jest juz prolog jutro pojawi się 1 rozdział :3 )
    Jula xx

    OdpowiedzUsuń
  6. dalej, dalej, dallejjjj !!!! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Omnomnom.. <3 daleeej ♥♥♥♥♥♥♥ szybko -------------->>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  8. Heej to znowu ja ♥ D. - ile będzie tych rozdziałów ?.- naprawiło się to co miałaś z komputerem ? ;;3 CZEKAM NA NEXTA !. Super tłumaczysz : ) Pozdrawiam ♥ D.

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    boskie *o*

    OdpowiedzUsuń
  10. Awwwww... *_______*

    OdpowiedzUsuń
  11. O jezuśku! Awwww.. Tylko tyle jestem w stanie napisać.. No i może jeszcze Ohhhhh! :3 xx

    OdpowiedzUsuń