czwartek, 15 sierpnia 2013

Rozdział 13: Ryzyko

Obudziłam się przez Liama, który mną trząsł.
„Obudź się! Musisz jechać ze mną do Xfactor!”
„Nieeee. Nie mogę.” przykryłam twarz poduszką. „Jeszcze 5 minut”
„Wstawaj leniuchu, śniadanie w kuchni, ja niedługo wrócę”
„Powodzenia!”


Usłyszałam jak drzwi się zamknęły i otworzyłam oczy. 9:30 rano. Postanowiłam przygotować się do pierwszej rozmowy o pracę. Ambercromie & Fitch. Postanowiłam uwzględnić pomysł Eleanor i udać się też do Victoria Secret. Gdy dojechałam do Ambercromie & Fitch była 10:45. Kobieta siedząca za biurkiem wstała i zaprowadziła mnie do sali, w której czekały na mnie trze profesjonalnie wyglądające osoby.

„Witaj Emmo Payne, miło nam cię poznać” powiedział jeden. Napisali coś w notatniku przyglądając mi się.
„Mi także miło poznać” byłam trochę zdenerwowana i bałam się, że to wyczują.
„Dlaczego chciałabyś zostać modelką A&F?”
Przełknęłam ślinę. „Zawsze chciałam być osobą, która coś reprezentuje. I wiele osób z mojej rodziny i przyjaciół mówi, że się do tego nadaję.”
„Emmo, masz wiele walorów do bycia naszą modelką. Jasnobrązowe włosy, zielone oczy, ładny uśmiech i sylwetka.”
Uśmiechnęłam się,. Jest dobrze!
„Nasz menager zadzwoni do ciebie i umówi na pierwszą sesję”
„Dziękuję bardzo!” uśmiechnęłam się i pożegnałam ze wszystkimi.
Postanowiłam uśmieścić na Instagramie zdjęcie plakietki A&F, którą dostałam.

Instagram: Nowa praca!


Harrys Pov
„Twoja siostra...”
„Co z nią?” Liam zapytał
„Wygląda tak... znajomo” przyglądałem się zdjęciu, które Liam miał na biurku. Była na nim mała dziewczynka, która miała 9-10 lat.
„Może chodziliście razem do szkoły czy coś?”
„Jak ma na imię?”
„Emma”
Emma. To była Emma. Teraz wszystko miało sens. Ale nigdy mi nie mówiła, że ma brata, ani, że przeprowadza się do stanów. Jak mnie zobaczy, będzie bardzo wkurzona.
„Będzie w domu za godzinę, pojechała w sprawie pracy w modelingu.”
Uśmiechnąłem się. „To fajnie” Emma jest idealna i zasługuje na taka pracę.

W moim brzuchu zawirowało, gdy usłyszałem dźwięk dzwonka. Liam poszedł na dół by otworzyć.
„Mam pracę!”usłyszałem jej pisk. To zdecydowanie była Emma. Usłyszałem jak wchodza po schodach. Weszli do pokoju a ja wstałem z kanapy. Ujrzałem jej piękną, delikatną twarz. Jej reakcja była dość niespodziewana. Podbiegła do mnie i przytuliła mnie.
„Co u ciebie, Harry?” jej uśmiech rozświetlił cały pokój.
Uśmiechnąłem się „Dobrze, a co u ciebie?”
„Też, nie wiedziałam, że znasz Liama!”
„Ja nie wiedziałem, że jest twoim bratem!” zaśmialiśmy się.
„Fajnie cię z powrotem widzieć” uśmiechnęła się i poszła do swojego pokoju. Mam nadzieję, że wróci i ze mną porozmawia. Chciałem jej z powrotem. Wiem, że to co zrobiłem w przeszłości było złe, ale teraz to teraz.

Emmas Pov
Szybko zamknęłam drzwi i usiadłam na podłodze przed nimi. Czułam, że nadal jestem w nim zakochana. Nadal gdy go widziałam czułam motylki w brzuchu. Cały czas miał ten swój wygląd „bad boya” i te loczki, które kochałam. Pamiętam jak z nim wagarowałam, albo chodziłam na romantyczne spacery po Londynie. Wiem, że to przez co zerwaliśmy było głupie, ale wtedy się bałam a teraz nie. Życie jest pełne ryzyka.

-----------------------------
Hejka, jestem kuzynką Pauli i wstawiam ten rozdział w jej imieniu,ponieważ ona ma coś z komputerem i nie mogła przez to dla was tego dodać. Przeprasza i życzy miłego czytania. Komentujcie koniecznie :) Pozdrawiam Was Angela.

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, kiedy bedzie nastepny rozdział :D

    Pozdrawiam moniaa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Twoje opowiadanie tak wciąga <3 Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  5. BRAWO!! WSPANIAŁYYY ! <3 dawajcie następne szyyyyyyyyybkoo!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  7. chcemy następny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny <3 proszę cię dodaj kolejną część jak najwcześniej... nie mogę się już doczekać

    OdpowiedzUsuń
  9. CZEKAM AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!. D.♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że są takie krótkie ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne.. *.* dawajcie szybko kolejne rozdziały.. wszystkie od razu hueheu.. kocham tooo *.* daleeeej.. bo zwariujee ..huehueheue

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm...
    Fajny! ;3
    Czekam na następny ;3
    @kamalcia503

    OdpowiedzUsuń