poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Rozdział 12: Znajome twarze

ROK PÓŹNIEJ

Usiadłam przed telewizorem.
Zobaczmy jak w X-Factor poradzi sobie 18-letni Harry Styles.”
Harry Styles? To brzmiało bardzo znajomo. Pomyślałam chwilę i nagle ukazał mi się obraz gdy się przytula do mojego ramienia. Śpiewał prosto z serca. Ja szczerze nigdy nie wiedziałam, że umie spiewać. Znaczy wiedziała, ale nie, że aż tak dobrze.
Przypomniało mi się jak dla mnie śpiewał. Oh, weź się w garść Emma. Ja nadal lubiłam jakąś jego część. Ale ja po prostu... nie mogłam. Teraz wiodę o wiele weselsze życie. Ale za każdym razem gdy spoglądałam na ramię myślałam o Harrym.

Do: Eleanor
Pamiętasz Harrego? Jest w Xfactor Ameryka. Co on tam robi?

Od: Eleanor
Na prawdę? Louis też tam się udał. ;)

Do: Eleanor
Wow, Liam też chciał ale mam nadzieję, że w końcu tego nie zrobił.

Liam jest moim bratem. Dzwoni i pisze do mnie, ale ze mną nie mieszka. Jest jak mój drugi tata.


Spakowałam wszystkie rzeczy i wpakowałam je do mojego nowego BMW. Byłam przeszczęśliwa, ze w końcu opuszczam to więzienie. Mój tata pożegnał się ze mną już wczoraj a Eleanor czekała na lotnisku.
„Nadal nie mogę uwierzyć, ze wyjeżdżasz do Ameryki by robić karierę modelki!”
Eleanor mocno mnie przytuliła a ja ją. Wytarłam łzy, bo obiecałam sobie, że nie będę płakać.
Usłyszałyśmy głos” „Los Angeles, Kalifornia, lot za 15 minut, prosimy udać się do samolotu.
„Obiecuję, że będę pisała i dzwoniła jak tylko będę mogła!!”
„Dobrze, kochana, będę tęsknić!”


Udałam się do samolotu i spojrzałam przez okno. Ameryko, nadchodzę!

Otworzyłam drzwi do mojego nowego apartamentu, który dzieliłam z Liamem. Byłam podekscytowana, że spędzę trochę czasu z bratem.
„Hej!” Liem wszedł do mojego pokoju.
Krzyknęłam „Przestraszyłeś mnie!”
Zaśmiał się „Tęskniłem”
Przytuliłam go „Ja też braciszku”
Dał mi buziaka w policzek „Rozgość się, spodoba ci się tu”
„Mam tylko nadzieję, że nie jesteś bałaganiarzem” zachichotałam.

Harrys Pov
Jechaliśmy zatłoczonymi ulicami z moim kolegą Liamem. Spotkaliśmy się w Xfactor i zostaliśmy dobrymi kolegami. Oboje chcieliśmy zostać artystami solowymi.
„Tu jest pięknie!” Powiedziałem.
„Nom, w L.A jest dużo ładnych lasek!”
Liam spojrzał na dziewczyny idące chodnikiem.
„Nie mogę przestać myśleć o jednej”
„O kim?
„Więc” zacząłem „To dziewczyna z liceum. Wszystko schrzaniłem a teraz nie mogę przestać o niej myśleć.
„Więc dlaczego z nią nie pogadasz? Nie zapytasz jej?”
„Ona mnie nienawidzi. Przez ostatni rok całkowicie mnie ignorowała”
„To źle”
„Nom”
Podjechaliśmy pod dom Liama w Beverly Hills. Liam zaparkował auto i udaliśmy się do środka.
Przemierzaliśmy jego dom. Minęliśmy jeden pokój z otwartymi drzwiami.
„O! Hej! To jest moja siostra E-”
Stała do nas tyłem. Była szczupła. Miała falowane, jasnobrązowe włosy i fajny tyłek, który podkreślały opięte spodenki.
„Liam, naprawdę nie mogę teraz rozmawiać, jestem zajęta.” Powiedziała nie odwracając się. Wyglądała słodko.

Gdy dotarliśmy do pokoju Liama zaczęliśmy nagrywać covery naszych ulubionych piosenek. Miał w pokoju mini studio.

Emmas Pov
Gdy byłam już zmęczona postanowiłam położyć się i zrelaksować na miękkiej kanapie. Usłyszałam muzykę z pokoju Liama. On i jego kolega śpiewali „Kiss Me” Eda Sheerana. Coś w głosie jego kolegi było znajomego. Nie wiedziałam co.

-------------
Siemka! Dziękuję za tyle komenatrzy na blogu, wyświetleń i wgl awww :) Autorka po rozdziale 12 zrobiła konkurs na dziewczynę Liama i może nam też uda się zrobić. Któraś z was zostanie dziewczyną Liama. Spodziewajcie się konkursu nie bawem w zakładkach.
A druga rzecz to to, że AUTORKA TEGO OPOWIADANIA PO ANGIELSKU BYŁA NA TYM BLOGU! Powiedziała, że to dla niej zaszczyt, ze w Polsce ma tylu fanów i, że polskim Directionerkom podoba się to fanficiton.

44 komentarze:

  1. Świetny rozdział . Kiedy dodasz następny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, trochę szkoda, że jednak naprawdę się rozstali. Myślałam, że to co mówiła ta Clara to same kłamstwa wyssane z palca, a jednak! Mam nadzieje, że do siebie wrócą. Oboje bardzo za sobą tęsknią *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pliss doda już dziś albo jutro rano bo nie wytrzymam, czy mogła byś podać link do angielskiej stronki, jak możesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej kiedy następny rozdział :D haha bo jest zajebisty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. matko dawaj dalej bo umrę z niecierpliwośći ?D

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg...ten ff jest taki hdxbhsxvhfx *.*
    Kiedy kolejny rozdzial?
    nie moge sie juz doczekac!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawaj kolejne bo te krótkie są :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ZAJEBISTE <333 Chce więcej <3333

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczepiste czekam na następne!!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ♥
    dalej ----------->

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, żę była tu ta autorkaa aww, czekam na kolejne rozdzialyy

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybciej tłumacz !. Proszę !. Wciągające i wgl super jest ♥ D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo ale się dzieje dawaj dalej bo umrę z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  14. Awww,,,jak fajnie,że jej się spodobało.
    A co do 12 rozdziału był super ! Już nie mogę się doczekać 13 !!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. O MÓJ BOŻE!!!!!!!!!! DAWAJ JAK NAJSZYBCIEJ DALEJ!!! JEZZZZZZU JA CHCĘ JUŻ DALEJ!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chce byc dziewczyna Liama.!!! <3 <3 <3 Mam na imie Alicja : *

    OdpowiedzUsuń
  17. DALEJ DALEJ DALEJ <3333 czekam <333

    OdpowiedzUsuń
  18. Daj następny rozdział <3 !

    OdpowiedzUsuń
  19. Dalej proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurde no weź się streszczaj. Po twoich krótkich komciach wnioskuję że potrafisz to szybciej tłumaczyć. Ja rozumiem że nie każdy ma na wszystko czas ale bez przesady w takim tempie tłumaczyć?! Wszyscy czekają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram koleżankę

      Usuń
    2. my Too :D

      Usuń
    3. Ja też czekam i uuuuuwierz, że z taką samą niecierpliwością jak ty- ale no nie bądźmy tacy ,że ty od razu na nią najeżdżasz, że powoli to robi i wgl. ♥ D.

      Usuń
  21. pliss dodawaj szybciej bo sie nie cierpliwie juz :D !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Supcio! Tylko byłoby fajniej jakbyś dodała nowy rozdział szybciej. A i ja do konkursu na pewno się zgłosze, ale nie mam szans, bo jestem za brzydka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Awww... No co jest z rozdziałem 13 ?!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mogłabyś podać linka do orginału? ;) Byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. no kiedyyyy dalej ??????

    OdpowiedzUsuń
  26. A może gdzieś wyjechała ? Co my bez niej zrobimy *_*

    OdpowiedzUsuń
  27. pliseeeeeeeeeeeeeeeeeeek dodaj następny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Dodawaj szybciej i więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Co się dzieje? Od jakiś 2 dni nie ma rozdziału ? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  30. kiedy następny?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  31. no kurde kiedy dalej????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! już od 3 dni nie ma rozdziału!! :(

    OdpowiedzUsuń
  32. proszę cię daj następny pliss :O

    OdpowiedzUsuń
  33. dodaj nastepny szybko prosze !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedy dodasz kolejna część ??

    OdpowiedzUsuń